Subject: FW: Päring filmivõteteks Pakris riigimaanteel
From: "Egle Meelind" <[email-masked]>
To: "Egle Meelind" <[email-masked]>
Date: Tue, 14 May 2024 13:09:00 +0300

Saatja: Marlene Leppänen <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: teisipäev, 14. mai 2024 11:40
Adressaat: Jaan Saia <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Teema: Päring filmivõteteks Pakris riigimaanteel

Tere!

Kirjutan Teile seoses sooviga teostada filmimist riigimaanteel, milleks 
sooviksime teostada ajutisi liiklusseisakuid. Liiklusseisakuid sooviksime 
teostada kaadri puhtuse hoidmiseks ning üldise ohutuse tagamiseks.

Soovime jälle filmida Pakri tuletorni juures.

Filmida sooviksime 22.05 päeval, täpne ajakava on alles selgumas.

Manuses liiklusskeem ja liiklusvälise tegevuse taotlus.

Head
-- 

Marlene Leppänen

Location Manager & Scout

+372 5646 4762

 <http://www.locationunit.ee/>

 <http://www.locationunit.ee/> www.locationunit.ee  • 
<http://www.instagram.com/locationunit> @locationunit

Location Unit OÜ • reg. nr 12890074

Office:  <https://goo.gl/maps/Dfu7BpXiswnc9uGaA> Soo 4, Tallinn, Estonia 
10414

Rental:  <https://goo.gl/maps/PgukV4mpN4uhEDqL6> Maleva 2c-125, Tallinn, 
Estonia 11711

Statement of Confidentiality

The contents of this e-mail message and any attachments are confidential and 
are intended solely for the addressee.

The information may also be legally privileged. This transmission is sent in 
trust, for the sole purpose of delivery to the intended recipient.

If you have received this transmission in error, any use, reproduction, or 
dissemination of this transmission is strictly prohibited.

If you are not the intended recipient, please immediately notify the sender 
by reply e-mail or phone and delete this message and its attachments, if 
any.